فرشته ی زمینی

متن های جالب

جمعه, ۳۰ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۱۵ ق.ظ


ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻣﺸﺘﯿﺎ ﻧﻪ ﻭﺣﺸﯿﺎ
سلامتی دلتنگا نه دلسنگا
سلامتی سربازا نه چتربازا
سلامتی رازدارا نه نازدارا
سلامتی تو دلیا نه تو مخیا
سلامتی رفقا نه رقبا
سلامتی زجر دیده ها
سلامتیه خودم و خودت !



به سلامتی خودم که چه باشم و چه نباشم
واسه کسی مهم نیستم !


به سلامتی اونایی که مخاطب خاصشون خداست
به سلامتی اونایی که شبا به خدا شب بخیر میگن
به سلامتی اونایی که صبح با یاد خدا از خواب بیدار میشن
به سلامتی اونایی که خدا همه دار و ندارشونه …


سلامتی همه اونایی که دلشون و حرفشون یه رنگه
نه اونایی که فقط دروغاشون قشنگه !



سلامتی کسایی که
به پای هم پیر شدن ولی از هم سیر نشدن

سلامتی اعدامی که جرم رفیقش رو گردن گرفت
بالای چوبه ی دار ازش پرسیدن : حرف آخر ؟
گفت به رفیقم بگین از این بیشتر از دستم بر نیومد


به سلامتی عشقایی که تاریخ انقضا ندارن !


به سلامتی اونی که نیستش
ولی بوی نبودنش تمام اتاقمو پر کرده


به سلامتی اونایی که پول ندارن
ولی آرزوهاشون خیلی ارزش داره !


به سلامتی دختری که
یه لحظه قدم زدن با عشقشو
با هیچ ماشین مدل بالایی عوض نمی کنه

به سلامتی کسی که دلتو شکسته
اما خبر نداره اون چیزی که شکسته
تصویر زیبایی بوده که از خودش ساخته بودی


به سلامتی اون حس هایی که نمی شه
به اشتراک گذاشت مگر با خدا


به سلامتی دختر معلولی که گفت :
خوشحالم که هر کسی منو می بینه
فقط و فقط یه جمله می گه : خدا رو شکر!


به سلامتی چشمی که
چشم ما رو روی همه چشما بست

به سلامتیِ اونی که وقتی بودیم باهامون حال کرد ، اگه نبودیم ازمون یاد کرد
اونی که اگه بودیم دعامون کرد ، اگه نبودیم آرزومون کرد
اونی که وقتی بودیم خندید ، اونی که وقتی نبودیم نالید
سلامتیِ اونی که هرچند دلخور بود ولی واس دلخوشیِ ما خندید

سلامتی کسی که
همه چیزت رو به خاطرش از دست دادی
ولی اون دیگه نمی خوادت

به سلامتی دیگ که خودشو سیاه میکنه تا مردمو سیر کنه
نه اون کسی که مردمو سیاه میکنه تا خودشو سیر کنه

او راحت از من گذشت
خدایا از او راحت نگذر …


قفس یعنی دهان من
وقتی زبانم روی اسم تو قفل می شود


فقط یکبار میتوان عاشق شد
بار دوم دیگر خبری از جنسِ اصل نیست . . .
••
یعقوب یادم داده است ، دلبرت وقتی کنارت نیست
کوری بهتر است از دیدن . . .



اینکه دوستم داشته باشی مثل این است که
عابری در پیاده رو ناگهان در آغوشم بگیرد
همین قدر بعید…همین قدر ممکن… !


به سلامتی کسی که همیشه آخر اس ام اس هاش اسمشو می نویسه
چون میدونه هیشکی شمارشو Save نکرده

نمیدانم تو را به اندازه ی نفسم دوست دارم یا نفسم را به اندازه ی تو ؟
نمیدانم چون تو را دوست دارم نفس میکشم یا نفس میکشم که تو را دوست بدارم ؟
نمیدانم زندگیم تکرار دوست داشتن توست یا تکرار دوست داشتن تو زندگیَم ؟
تنها میدانم ، بسیار میخواهم تو را …


چیزی در سینه ام
به شکلی بدخیم تو را می خواهد !


چقدر سخته واسه رسیدن به ستارت
تا آسمون بری اما وقتی رسیدی ببینی صبح شده

انتظار واژه قشنگی بود برای وقتی که او در راه بود
انتظار تلخترین واژه می شود وقتی میدانی قرار نیست بیاید
هر ثانیه مرگ است انتظار کسی که میدانی نخواهد آمد
و من همیشه در انتظار !

مسئله نبودنت خیلی سخت شده
ولی من فقط با بودنت تمرین کرده بودم
نبودنت رو هنوز یاد نگرفتم
چطور تونستی ازم امتحان بگیری ؟

دلم را به تخت میبندم تا ترکت کند
فریاد میکشد ، میلرزد ، خمارت می شود
رها که شد او می ماند و عمری وسوسه ی تلخِ دوباره خواستن تو


سخت است بغض داشته باشی و بغضت را
هیچ آهنگی نشکند جز صدای کسی که دیگر نیست


قلبم این روزها سخت درد می کند
کاش یک لحظه می ایستاد تا ببینم دردش چیست ؟


تو با من تموم کردی
من هم بی تو …

به سلامتی سگ های ولگرد که با یه لقمه غذا و یه دست نوازش تا آخر عمر وفادار آدم میمونن، نه پسرها یی که دنیایی محبت بهشون می کنی آخرشم دستت رو گاز می گیرن                                                                            •
به بعضیا هم باید گفت :
من خودم با ذغال رنگت کردم
جلوی ما ادعای سیاهی نکن !

به سلامتی‌ اون دختری که وقتی‌تو خیا بون یه لکسوز واسش بوق میزنه بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه 730 هم داشته باشی‌... چرخ پراید عشقمم نیستی!                                                                                                                                                                                                                                            ﺑﻪ بعضیا هم باید گفت :
ﺍﮔﻪ ﻭﺍﺳﻪ بقیه ﻗﺎﻃﯽ ﭘﺎﺗﯽ ﻣﻴﮑﻨﯽ
ﻭﺍﺳﻪ ﻣﺎ ﻫﻨﻮﺯ ﺗﺎﺗﯽ ﺗﺎﺗﯽ ﻣﻴﮑﻨﯽ !

به بعضیام باید گفت :
عزیزم از دستت هر کاری برمیومد انجام دادی !
حالا نوبت پاهاته ، گورتو گم کن !

به ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺑﺎﺱ ﮔﻒ :
ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ چی هستی ﻋﺰﯾﺰﻡ ؟
ﺗﻮ که ﺁﻏﻮﺷﺖ مثه ﭘﺮﺍﻧﺘﺰ ﺑﺮﺍ همه ﺑﺎﺯﮦ !؟


به بعضی ها باید گفت :
شمایی که تا دورت شلوغ میشه جو میگیرتت
حواست باشه تنها که شدی بغض نگیرتت ؟

به بعضیام باید گفت :
ﺍﻳﻦ ﻫﻔﺘﻪ ﺑﻪ کی ﻗﻮﻝ ﺩﺍﺩﻯ ﻭﺍﺳﻪ ﻫﻤﻴﺸﻪ با هم ﺑﺎﺷﻴﻦ ؟


دوباره آمده ای
اینبار شیرین تر از قبل دروغ می بافی
زیرکانه تر لبخند می زنی و دلبرانه تر ناز می کنی !
اما نازنین بعد از رفتنت دلم مرد
و خیلی وقت است که مغزم تصمیم می گیرد نه دلم !
پس لوند و دلبرانه که هیچ عاشقانه و صادقانه هم که بیایی من دیگر نیستم


به بعضیا باید گفت :
عزیزم تو عوضی شدی ، نگو شرایط عوض شده !


هر دو از ته دل می گوییم
من حرف هایم را تو دروغ هایت را !


مواظب چشیدن عشق ها باش
بعضی ها طعم کشک میده !


خرت که از پل گذشت مارو فراموش کردی
اما بدون اون طرف پل همسفرت و یارت فقط یه خره
بش تکیه نکنی !

امروز باورم شد که تو خسته تر از آن بودی که بفهمی دوست داشتنم را
از من که گذشت اما هرجا که هستی “خسته نباشی” …


کجای زندگی را با تو مشترک بوده ام
که حالا تلفن خوش خیالت تو را مشترک مورد نظر من می خواند ؟
مورد نظر شاید ولی مشترک !؟ هه ، گفتم که خوش خیال است !


بعضیا رو اگه با پودر ۲۴ آنزیم هم بشوری
بازم لکه ننگشون از زندگیت و گذشتت پاک نمیشه                                                                                                                          

0

.                                                                    
غلط املایی بیش نبودی
زیرت خط کشیدم و دو خط از روت نوشتم که دیگه تکرار نشی !

  • elham momeni

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی