فرشته ی زمینی

نصیحت دوستانه

يكشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۳۲ ب.ظ

دلم برای باران تنگ شده است

دلم برای صدای قطره هایش تنگ شده است

دلم تنگ است برای پرسه زدن زیر باران...

بارانی که به من آموخت رسم زندگی را...

دلم تنگ است برای صدای غرش آسمان

برای ابر های سیاه سرگردان...

در آن روز ها بارانی بود برای قدم زدن در زیر آن و خالی کردن دل های پر از غم.

مدتی است که دیگر نه بارانی است و نه ابری...

این روز ها تنها یک قلب است پر از درد ...

که نمیداند درد دلش را به چه کسی بگوید.

  • elham momeni

نظرات  (۳)

آدم ها فقط آدمند:نه بیشتر نه کمتر......

 

یاد بگیر اگه کسی بهت گفت دوست دارم لزوما به این معنی نیست که کس دیگه ای رودوست نداره!

 

********

یادتون باشه:سطح تحصیلات افراد مطلقا هیچ ارتباطی با میزان شعورشون نداره......

********

قدر ادمهایی که دوستت دارند را:بیشتر از چیزهایی که دوستشان داری بدان.....

پاسخ:
خوشحالم کردین که به وبم سر زدین .... خیلی ممنون 
  • منیره جون
  • از یه جایی به بعد ....

    دیگه دوست نداری هیچکسی رو به خلوت خودت راه بدی...

    حتی اگه تنهایی کلافه ات کرده باشد...

    از یه جایی به بعد وقتی کسی بهت میگه دوستت دارم لبخند میزنی ...

    و ازش فاصله میگیری....

    از یه جایی به بعد داغونی...

    مواظب خودت باش!

    پاسخ:
           من مواظبم تو هم مواظب باش ......... لطف کردی به وبم سر زدی
    خیلی دوست دارم الهام جون 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی