فرشته ی زمینی

بی کس

پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۱۸ ب.ظ

::

با تو از یک جایی به بعد ، دیگر دست و پا نمیزنم ، دل دل نمیکنم ، داد و بیداد نمیکنم !

از یک جایی به بعد فقط سکوت میکنم و فکر میکنم به روزهایی که گران بودم که دلم را در انبار وجودم احتکار کرده بودم ، که کم پیدا بودم …

فراوانی هیچ وقت خوب نیست …

فراوان که باشی ، می مانی و گند میزنی !

::

  • elham momeni

نظرات  (۱)

دست به دامن خدایم که میشوم چیزی اهسته درون من صدا میزند:          که نترس از باختنها.فاصله ای نیست تا ساختنها..........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی